Informacje na temat dostaw

1. Godziny Dostaw

- Warszawa (DPD FOOD)

Zamówienia złożone do 23:59 w niedzielę są dostarczane już w poniedziałek. Zamówienia złożone do niedzieli (po 23:59) są dostarczane od wtorku.
Dostawy realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 19:00.

- Katowice, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk (DPD FOOD)
Zamówienia od wtorku do piątku są dostarczane od 8:00 do 19:00.

Pozostałe miasta w Polsce są dostarczane od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub GLS.

2. Śledzenie dostaw

W momencie spakowania paczki i przekazaniu jej do kuriera wysyłany jest email (lub sms) z linkiem do śledzenia paczki oraz numerem do kuriera.

3. Jednorazowa Dostawa, Jednorazowa Świeżość

Nasze diety sokowe to jedna paczka na całą kurację. Dostarczamy je autami z chłodniami, utrzymującymi temperaturę 2-6°C lub w styropianowych pudełkach z chłodziwem! Soki są zimne, a Ty masz gwarancję świeżości. Po odebraniu przesyłki, wstaw soki od razu do lodówki. W zależności od sezonu sposób pakowania może się różnić.

4. Jaki jest koszt dostawy?


DPD, DHL - 24,50 pln - OD TERAZ 0PLN !
ODBIÓR Z PUNKTU DHL - 17 pln - OD TERAZ 0PLN !
ODBIÓR Z PUNKTU GLS - 17 pln - OD TERAZ 0PLN !

5. Czy mogę wybrać dzień dostawy?

Jaki dzień dostawy? Wybór należy do Ciebie! Kliknij, zmień, dostosuj! Dostawy realizujemy w zależności od miejsca dostawy. Warszawa od poniedziałku do piątku. Pozostałe miasta od wtorku do piątku.

6. Czy soki dojadą do mojego miasta?

Soki dostarczane są do całej Polski. 

Inne ważne informacje na temat dostaw

Po odebraniu paczki przez Klienta i stwierdzeniu niezgodności prosimy o wysłanie informacji na adres kontakt@FITLY.pl. Opis niezgodności oraz załączone zdjęcia będą stanowiły podstawy do rozpoczęcia procesu reklamacji. Informacja będzie uznana za skuteczną jeśli zostanie wysłana w dniu dostawy zamówienia.

W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i niewynikających z winy FITLY (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych, itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, FITLY nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.

W przypadku kradzieży paczki, która została dostarczona do Klienta, FITLY nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi. Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania.
W przypadku, gdy paczka nie zostanie dostarczona do klienta w ustalonym terminie z winy firmy kurierskiej.